Härlig trio

 
Triss i mjukgörare, den översta är en ny variant på det kände "smöret" från Body Shop. En fetare variant och en "tunnare" i samma bytta, smart idé. Luktar gudomligt sött av makadamianöt.
 
 
Jag använder just nu Moringa (blommig doft), macadamia-duon och Satsumas. Och alla har jag "fått" ihop med en hög tidningar ;-)... Favoriterna är annars Sweet Lemon och Coconut. Har ni något favorit body butter?
 
 
Halloj fredag!
Är ni vakna? Det är jag efter en lång härlig mysmorgon i soffan ;-) Ella pratar med mamma och mamman ZZzzzZZnaaaark... Vet ni, min lilla dam har lärt sig min iPhone utan och innan, det är fascinerande!! Det började med att hon fick "kippa" tomten och sen kan hon den helt plötsligt utantill, allt från att låsa upp, bläddra fram olika spel, knäppa kort (har telefon fylld med pannbilder) och nu helt plötsligt kan hon också ringa :-S Hörde nyss en röst "hallååå", då har hon ringt min farmor :-S
 
 
Nu ska vi hämta hem pappa så vi får en härlig fredag tillsammans!
 
Ha en fin dag! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Ella är ett geni :)

2012-10-13 @ 14:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0