Indisk jul

 
Vilka härligheter Indiska leverar till jul 2012 :-)! Vill ha varenda del och längtar tills jag får löpa amok bland muggar, fat, ljuslyktor, julkulor...
Någon gång kring v.43/44 brukar julen dyka upp i butikerna... Sundsvall någon?!
 
 
God morgon söndag, här sitter jag och dricker mitt morgonkaffe.. Helt själv?! Ella är kvar i Bräcke och Jonas är i skogen. Blev bara mamman kvar hemma då ;-) Ska njuta av lugnet och hinna med lite städning innan jag ska jobba kväll. Tjoho denna vecka bjuder på hela sex arbetsdagar i följd, det mina vänner är ganska många dagar det..
 
 
Imorgon ska Ella knäppa kort på dagis iallafall och vi har i övrigt en fullspäckad vecka framför oss, vi har nämligen ett "projekt" som ska dra igång i helgen är tanken så vi måste hinna en del så allt flyter på bra... Har längtat efter detta lilla projekt sen vi flyttade in i huset....!! Vi ska byta köksgolv:-) Allt är spikat, med barnvakt, en extra ledig dag för oss båda osv... Känns som att det är upplagt att gå åt h-vete;-). Iallafall medför detta projekt en del andra förbättringar i kök, ni vet mycket vill ha mer. Nog om det, jag är alldeles nipprig ändå inför tanken att få ett nytt fräscht köksgolv.
 
 
 
Nu snöar det här!!! Milda Matilda.
 
Ha en fin söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0