jag får nog

 
Sovrummet har fått nya gardiner (ikea, lenda 199kr) också ett fint hänge ovanpå från Indiska. Övervägde tofs/tazzel men det blev blomma istället ;-)
 
 
Hallå hej, ännu en dag hemma. Jag dör lite inombords när jag tänker antalet vab-dagar OCH sjukdagar denna månad. Men allt för lillskrutt... Resterande vab detta år får pappsen ta hand om. Nog om det.
 
 
 
Jag ska fortsätta mitt julande tror jag, Ella ska snart sova (förhoppningsvis!!!) så jag ska unna mig lite egentid. Jonas är ju långt uppe bland renar och lappmark så jag är som väldigt låst här hemma. Jag skulle kunna gnälla ihjäl alla om både ditt och datt, tro mig det är MYCKET nu...!! Är så less på att vara orolig över i princip allt, och jag vet att oro löser noll och nada men jag är av naturen en orolig jävel ;-) Vår familj står inför en förändring vare sig vi vill det eller inte och det är ett problem som vi inte har någon lösning på just nu. Förstå mina känsor... Vi har gett hela handen men får noll tillbaka, tack så mycket hejdå. Så kul med folk som har ANSVAR!
 
 
Vi hörs;-) ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0