Mysig lördag

 
Nya brillor signerade Tiger of Sweden. Äntligen, har ju haft repiga glas i över ett år ;-)
 
 
Halloj Lördag.
Vi har varit i byberget idag och bakat tunnbröd. Eller Mormor, gammelmomma och Karlsson har bakat, Ella har hjälpt till ;-) Jonas hjälpte till att plocka pärer också, så Ella fick åka traktor med moffa! Vilken lycklig unge :-) Hon åkte varv efter varv och var så kallat aslycklig när hon (äntligen) klev ur :-D!
 
Ellas tremänning var där också men det "klickade" inte idag mellan dom ;-) Men vi har haft en jättemysig dag ändå, jättekul att umgås med släkten och det var så härligt när vi satt i mommas kök med två små (nåja) barn som sprang omkring ÖVERALLT! Precis som när jag var liten. Så härligt:-)! Att få uppleva att släkten växer liksom... Svårt att förklara men skön känsla i hjärtat.
 
 
Imorgon ännu en ledig dag och den ska JAG ta vara på; putsa fönster tänkte jag och lite annat fix som kommit på efterkälken. Jonas sticker ju iväg på måndag så han får finna sig i att det blir "mitt" som blir gjort ;-)
 
 
 
Ha en mysig lördagkväll! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Hihi, hoppades på att du skulle kommentera :-)
Så det är fittlinjen det ligger hos :p Jag testade att kolla Halmstad-Sundsvall och då kom det helt plötsligt upp massor med avgångar... :)

2012-10-07 @ 23:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0