Tidig julklapp

 
Årets julklapp till mig själv :-) Kängorna från himlen, ungefär. Som att stoppa ner foten i fluffiga moln.
 
 
Hej fredag,
väääldigt tidig morgon här, kvart i sex..?!!? Jag hoppas, vill, önskar och tror att lillfisen sover längre i helgen ;-) Jag fattar inte, det blir tidigare och tidigare för var dag. Dags att sluta med middagssovning..? Men då blir hon ju grinig istället :/ Ja vi får se, idag skulle jag ju ändå upp för att hinna äta frukost före sju.
 
 
Idag jobb fram til 17, men sen ledig helg! Det ska bli förbaskat jäkla skönt :-) Vi har inga speciella planer och just det behöver jag. Ska på sin höjd planera vad vi ska äta ikväll... Sen ta dagarna som de kommer.
 
 
Ha en fin fredag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0