Äntligen fredag!!!!

 
Dagens fredagsblommor, liljor! I bakgrunden ser ni min nya kudde också ;-)
 
 
ÄNTLIGEN FREDAG!! Denna dag har jag längtat efter länge, men tyvärr är Ellagumman tussig så jag missar APT på jobbet :/ Men det är ju ledig helg ändå!! 
 
Jag började dagen med ett läkarbesök jag varit nervös för ett tag nu. Men allt gick bra. Så skönt när man oroat sig över något i "onödan". Jag avskyr verkligen att själv gå till läkare och rabbla ut alla problem/åkommor man har, känner mig alltid så löjlig men man ska väl göra en helkroppskoll ibland ;-) Så jag unnade mig lite fredagsblommor och lite fina blommor till bron :-) Jag gillar verkligen hösten dagar som idag (ja minus sjukt barn då). Men vi ska nog ta oss lite frisk luft senare idag.
 
 
Idag ska jag göra något med fläskfilé..... TIPS? Vi kör ju alltid samma samma, kom med förslag :-)!! Jag ska minsann dricka ett gott glas vin till det också och bara njuuuta. Och såklart pussa på min familj och ge dem lite extra kärlek. Och skänka S en extra varm tanke idag. ♥
 
 
Ha en fin fredag ni med! ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Har ett jättegott recept på fläskfilégryta med ölkorvsbitar (cabanoss) och syltlök. Men det beror ju lite på om ni gillar det? ;P

2012-09-21 @ 14:41:45
Postat av: annie

Ja, nu har vi äntligen fått våran post :) Tydligen hade brevbärarn inte kommit in pga att våran portkod är lite knas ibland, men jag tycker inte riktigt det är en ursäkt för att inte dyka upp på två veckor ändå :P I och med att vi fick tag på ett lokaltnummer så kom dom idag och lämnade post. Han stod utanför våran dörr i nästan 5 minuter så nu jäklar har jag läsning :) Jag ska prata med mamma imorgon om receptet för jag har skrivit så luddiga anteckningar om det så jag knappt förstår själv. Skickar det så fort som möjligt! :)

2012-09-21 @ 23:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0