Blomsterprakt

 
Liljorna har slagit ut. Så otroligt fina men ack vilken lukt...! 
 
 
Höstpynt
Bilder från Instagram
 
 
Hej!
 
Ja som ni ser blomstrar detta hem ;-) Skämt åsido.. Jag gillar att pyssla och göra fint och just blommor får jag aldrig nog av. Fullt fokus på brokvisten nu dock, och vet ni vad...? Jag sökte ju the ljuslykta och igår fann jag ett alternativ! Nämnde det för Jonas, och han nappa direkt! Lite mätningar och sen beställdes det lyktor för glatta livet. Kul när även mannen är med på noterna ;-). Beställde från en butik jag handlat från måånga gånger förr och dom är redan ivägskickade men landar nog här i norr först på måndag :/ Jag tror det kommer bli jättebra och myysigt :-)
 
 
Nu äts det lunch för fulla muggar här och jag planerar vår eftermiddag. Skulle haft tag på en fin krans att hänga på dörren... ;-) Iallafall går vi mot centrum och hänger hos farmor ett tag! Sen ikväll klassisk tacos-middag det tycker jag vi är värda. Vi har lite att fira ;-)....
 
Ha en fin torsdag! ♥

Kommentarer
Postat av: annie

Jag tror också att jag tog så att jag får saffranslaxen :) En av mina favoriträtter är ju saffranskryddad fisksoppa så jag antar att detta också blir supergott!

2012-09-27 @ 21:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0