En Himla jul!

 
Ja jag vet att det är tidigt men är det inte underbart...? Himla bjuder på allt fint jag gillar till jul, linne, enkla broderier osv. Underbart!
 
 
 
Måndagmorgon och ännu en vab-dag :/ Men gud vad lillskrotan sovit inatt! Från sju till halv åtta, rörde sig inte millimeter heller under natten. Trött var ordet. Men jag tror det gjorde gott och imorgon är hon nog fit for fight för dagis igen. (hoppas jag).
 
 
Ute är det sånt härligt höstväder igen som fyller mig lust av alla olika slag (haha), t ex lust att putsa fönster, byta gardiner, städa, rensa...?! Får se vad man kan göra med en tussig dotter runt fötterna ;-) 
Iallafall. Nu tänkte jag att ni skulle hjälpa mig, det är nämligen några saker jag letar efter men aldrig finner :/
 
- Den perfekta ljuslyktan till bron, dvs en hängande lykta. Typ stall-lykta men inte med "platt" botten helst ;-) Har letat i 3 år och får nog se det som "kört" :/
 
- Vägglykta, en mer näpen variant som inte sticker ut för mycket från väggen.
 
- "Urna" i gjutjärn som inte kostar skjortan ;-)
 
 
Så ut med era tips :-D
 
 
Nu ska jag ringa till alla som behöver veta att vi blir hemma idag... pjuhhhh!
 
Ha de gott! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0