Härlig dag

Äntligen fin frasig färgstark ljung på bron :-). Ska pimpa krukan lite mer ..
 
 
Hej!
Jag är på jättebra humör just nu vilket är skönt för det har jag inte varit sen... när? Det händer saker i kroppen och utanför som sätter mig lite på hold,men jag försöker åtgärda det som åtgärdas kan. Idag blev det en härlig promenad ute i det fina septembervädret :-)! Friskt luft = må bra nivån höjs radikalt. Så är det med det.
 
Idag jobbar jag ett kvällspass, och jag vet att jag har jättekul sällskap på jobbet så det ser jag faktiskt framemot. Mitt "team" på jobbet är ett gäng jättetrevliga och goa damer/kvinnor/tanter/ladys :-). Ni gör min dag varje dag faktiskt. Skönt att ha några omkring sig som stöttar och sprider glädje!
 
 
Dags för mig att beställa lite kläder ;-) Har spanat in en del fint! Men - och ett stort men, jag ska BARA köpa sånt jag vill ha. Dvs inget som är "bara för att det är billigt"/på rea/kan bli snyggt "när" jag tappar några kilon/vore skitsnygg på nobelmiddan! (ja man hittar på dom roligaste anledningarna). Ni fattar ;-)
 
 
Ha en fin torsdag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0