Lykt-heaven

 
Så här har ni då lyktan :-) Grymt mysig bild eller hur ;-)
Jag är jättenöjd förutom den lilla detaljen att jag skulle köpt 4 istället för 3 (som Jonas sa, jaaaja!!) får väl klicka hem en till - no problem! (jo, jag eldar alltid gravljus ute, räcker ju flera dygn.. )
 
Beställda från Glasverandan, suverän service som alltid, fick paketet dagen efter! Klicka in och njut av deras härliga sortiment :-D
 
 
 
Ja förutom lyktkärlek bjöd denna helg på sjukdom :/ Sov 7 timmar i ett svep igår på dagen. Trist men sånt som händer. Försöker kurera med smothies, frukt, te, (godis), broccoli... Vi får se hur morgondagen ter sig!
 
 
Är ni med på att liva upp denna höst?! VAD SOM HELST! Känner att jag skulle behöva ett break "husmorssemester" eller bara en fika... eller en bokcirkel kanske..? En galen utekväll?! Ni kan väl spåna så är jag all yours :-D
 
 
Nu X-factor,
tjing! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0