Målande tisdag

 
Senaste loppisfyndet, glasflaska XL.
 
 
Måndag, tisdag... Blir ni förvånade om jag säger att jag och Ella blev hemma idag också ;-) Men imorgon ska det väl gå vägen..! Jag har utbildning på jobbet så fingers crossed. Men nu börjar ju herren i huset känna sig krasslig, det går bara runt runt ända till Maj månad.
 
 
Jag har iallafall kommit igång med projekt måla skolbänk medans lilla sjuklingen sovit, den blir så fin så! När den kommit på plats ska jag köpa några hyllor, lite pysselsaker, pennor osv. till min lilla pysselfilur. Hon älskar att "kippa" och "kipper" gärna i allt papper som kommer i hennes väg. Peppar, peppar inget annat än papper... ÄN! 
 
 
Nu dags att beställa matkassen tills nästa vecka, är ju fortfarande bra rabatt ;-).... Åså är ja lite lur på lite julpynt! Vilket inte vore det första för i år ;-) 
 
 
Ha en fin kväll! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0