Mammas guldlock..

Min lilla lockiga jänta ♥ Jodå, några korkskruv har hon, speciellt runt öronen :-)
 
 
 
Det är en hel del korkskruvar faktiskt! (eller grisknörrar som Bengt sa om mina lockar)
 
 
Här har vi tagit helg redan, lillhjärtat är sjukling. Nedrans hosta som aldrig aldrig vill ge med sig. Hur som haver vi hostar ikapp med blåsten idag, så det gör väl mindre att vara sjuk en dag som denna. Inatt knakade det i hela huset igen av blåsten :/ Börjar bli van.....
 
 
Eftersom jag inte har något roligt på hjärtat delar jag med mig av gårdagens middag från middagskassen :-)

Supergott såklart, skaldjur kan ju inte misslyckas! Jag gick på känn med alla ingredienser, fanns ju såklart ett recept att följa men då det bara var jag som skulle äta utgick jag från en (liten) burk Creme fraiche och tog resten i "lagom" dos. Blev över till idag och det var jättegott även kallt ;-). Detta var verkligen en hit. Lättsam rätt att ta till t ex till lunch.
 
Den gröna färskpastan gick särskilt hem hos Ella också ;-)
 
 
Ha en fin dag vettja! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0