Måndag och nya böcker

 
Ella visar sin nya bok med favoriten "Gubben Kesson och Katten Findus"
 
 
Boken kom med posten idag, fort öppna "ket" mamma!
 
 
Såklart något med (min) favorit Maja också, ett underlägg för pyssel osv.
 
 
Äntligen ledig, jag har precis krypit upp i soffan efter att ha röjt igenom hela huset. Vi började tidigt alla denna morgon så det blev till att lämna huset i bombnedslagsskick för att hinna iväg i tid ;-) Men nu är allt undanröjt och jag kan mysa resten av kvällen med Ella :-) Det blir en ny Pettson film och lite varma mackor tror jag. Det är vi värda efter denna helg å imorn har vi ju "helg" :-).
 
 
Jag har laddat upp med lite onyttigheter, tänkte kolla på film i min ensamhet för Jonas jobbar över ikväll. Något filmförslag? Åh vad jag ser framemot att bara ligga på sängen och kolla på webbtv ;-) Har ju totalt fastnat för SHF.
 
 
Trevlig kväll! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0