Morn morn

 
Min lilla unge plockar lite lingon "Ella-style"
 
Men gud vilken morgon! För det första sov Ella bredvid oss inatt, jag tycker sällan det är mysigt pga alla karatesparkar hon delar ut i ryggen :/ Det blir varmt, trångt ja ni fattar! Men så är inte jag någon "skedare" heller, tvärtom.. Hade väl helst haft en egen säng ;-) Ja sen blev det en alldeles för tidig morgon. Nåja vi myste i soffan en lång stund, men sen medans jag gjorde frukost bestämde sig Ella för att pimpa vardagsrummet - hon har målat med en bläckpenna på väggen :/ Blir till att måla där då, det är ingen liten målning hon gjort heller. Sen som om det inte var nog hittar hon en gammal godispåse i skötväskan (mitt fel, jag vet) som blir hennes frukost. Ja men haleluja... Hon är ju lite mer än lovligt odygdig om vi säger så och allt händer oftast på morgonen. Då man är som mest uppmärksam ni vet ;-)
 
 
Nu drar jag på mig skorna och går ut en sväng (nej, jag ska inte lämna ungen hemma ;-)!
 
 
Ha en fin tisdag! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0