Time after time

 
Ny tröja Ellos, kjol Lindex och mohedatoffeln på fötterna :-)
Ella har fullt upp med sina snuttefiltar.
 
 
Hallooojj igen vab-dag :/ Nu ser det ut som såhär att Ella blir hemma resten av veckan som tack och lov löser sig resterande dagar på annat sätt än att jag är hemma. Riktigt brrr-väder så må-bra känslan är på noll typ.
 
Ella ligger och sover i vagnen i hallen?! Och jag sitter här med en kopp te och önskar att saker vore annorlunda:-).
 
 
Vi kan väl enas om att denna vecka är den allmäna höstdepps-veckan och att alla andra resterande höstveckor blir bättre?! Bra, tack, jag pallar inte mer;-) Jag börjar faktiskt längta efter vinter?!.... Vitt o fint!
 
 
Det var allt!
Kram! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0