Tisdag

 
Lite tidigt va..? Men faktum är att Ella redan fått jultidningarna och julkataloger (!) börjar dimpa ner i brevlådan..
 
(vill någon köpa jultidningar, hojta ;-)
 
 
Hallå!
Jodå vi lever och frodas, tiden räcker dock inte till. Men imorgon är jag äntligen ledig och ska försöka komma ikapp några måsten. Idag ska jag jobba och Ella ska på dagis, vilket börjar gå sådär.. Hennes favoritlärare är upptagen med en inskolning kommande veckor och det var inte populärt, svartsjuka...?! Det är ju inte lätt att vara liten och försöka förklara för en ledsen Ella... Hoppas det ger med sig! Man måste dela med sig. ;-)
 
 
I helgen hade vi väldigt mycket familjemys, i söndags startade vi dagen med en lååång promenad och sedan var vi ute i skogen. Låter ju helt otroligt för att vara vi men kul hade vi. Matade myror med lingon, plockade pinnar.. Skönt med friskluft!
 
 

Nu ska jag lägga på ett kol inför dagens arbetspass sen försöka hålla ångan uppe så jag får lite gjort ikväll med....
 
Ha de fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0