Vad blir det för mat?

Har beställt matkassen från Coop - ovan menyn till veckan! Hämtar ut den imorgon så uppdatering kommer :-)
Har ni testat någon matkasse...?
(dock slipper man inte undan korv ;-)
 
 
Härlig helg som snart är slut.. Vi har haft besök av mamma och pappa hela helgen - fantastiskt :-). Pappa hjälpte Jonas ute och mamma hade Ella medans jag jobbade :/ ... Jonas och Pappa har iallafall hunnit göra jättefint på tomten, ingen gammal äcklig lekstuga kvar, borta är gamla vedboden och annat rat. Så fint! :-) Känns skönt att se lite mer direkta resultat, å en fin tomt vill man ju ha. Nu kan vi börja planera bärbuskar, träd och annat lite smått;-)
 
 
Igår kväll var det fullt hus här när jag kom hem efter jobbet, bror och Alex hade anslutit till gänget och dom sov också över. Så vi har haft varje rum fullt ;-) Alex fick sova i Ellas juniorsäng, vadå hon är ju kortast ;-). Bara att stuva in gästerna där dem får plats... funderar starkt på att införskaffa sånna där uppblåsbara madrasser och/eller en friggebod. Mysigt med gäster!
 
 
 
Nu ska jag ta min onda hals och lägga mig, har hela fyra arbetsdagar kvar till helg :/ ...
 
Kram! ♥

Kommentarer
Postat av: Annie

Kände inte ens till att coop hade en egen matkasse! Har aldrig testat någon matkasse men har varit väldigt sugen! Någon gång kanske det blir av :)

2012-09-03 @ 00:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0