Vårt barn


Vem bor här?
 
 
Lilla fröken finemang såklart ;-) Men än vägrar hon sova i sin stora mysiga säng med sänghimmel och allt. Det blir väl det med.
 
 
Ledig härlig fredag. Jag är ledig hela helgen och det kan inte vara mer passande. Jag och Ella ska förbereda lite fredagsgott och sen vid två kommer lillkusin hit :-)!! Berättade det för Ella nyss och hon blev helt exter såklart, finns ingen som är så bra som hennes kusin! Blir bra med lite sällskap åt Ella medans jag fixar dagens middag som är örtmarinerad karré med skivad bakpotatis och morötter, låter gott eller hur?! Köttet har legat i den egengjorda marinaden sen igår, luktar smaskens! Det är veckans sista måltid från matkassen men jag återkommer med betyg ;-). Kan säga att för första gången någonsin har alla varor vi handlat blivit använda. Gårdagens rätt blev stor succé men återkommer ;-)...
 
 
Ikväll ska jag faktiskt ta med min kära på bio. Nya Hamilton har ju premiär, är väl inte filmen jag är ute efter utan myset! Älskar att gå på bio :-) Ifjol höst var vi faktiskt iväg flera gånger och vi tänkte försöka med samma sak i år, som sagt jättemysigt! Och väldigt kul att det finns något här i obygden också..
 
 
Ska sno ihop någon lunch sen få ungen att sova lite middag - "ella inte sova" sa hon då jag berättade att Elise kommer hit. Ja hon börjar bli stor. Vi för numer riktiga konversationer och standardfrågan är "Gör du mamma?". Jättekul med denna lilla dam som verkligen vet vad hon vill. (och inte)
 
 
Ha en fin fredag! ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: helena

"mamma, helena... Helena." :D Hon är för härlig din dotter :)

2012-09-07 @ 16:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0