Vinterfundering

Älskade kusin ♥
 
 
 
Aaaarrghh jag får hjärnbryt här! Hittade Ellas vinterskor igår för en billigare peng, ett par hundra billigare faktiskt. Men Ella hade somnat så jag kunde inte mäta foten, så jag tänkte jag tar det imorgon. Meen då inser jag nu att det var någon form av kvällskampanj!!!!!VA!!!!!??! SÅ dåligt ;-) Kan säga att jag ångrar mig rejält just nu! Men har börjat "tänka" om vad det gäller skor också men det är ju verkligen en djungel! Och skor är ju en färskvara för små barn så att köpa på sommaren tokbilligt på rea funkar ju inte, Ellas fötter har dragit iväg 2 storlekar nu vilket vi omöjligt kunde vetat i somras då vi hittade skorna för typ 200 spänn ;-)
 
Vad fattas mer? Riktiga vinterhandskar, mössa och underställ. Om prognosen stämmer är det en vargavinter att vänta... Men småbarn behöver väl alltid bäddas in väl?! Men jag höll på att göra största missen, la ut en fleece till försäljning men insåg efter att Ella prövat den att den sitter perfekt ;-) Ibland går det lite för fort. Kan ju säga att jag sparade 400 spänn där, eller hur Jonas?! 
 
 
Idag är jag och Ella lediga och totalt ovänner - lilltjejen har använt väggarna som akvarellduk IGEN......... Suck jag blir så matt. Är på ett riktigt riktigt unket humör vill jag lova.
 
Ha en fin tisdag! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Då har du m.a.o 400 spänn som du kan sprätta iväg på Nordljus eller nåt istället! :D

Svar: yes, du tänker som mig ;-) dock gör ju ej jonas det!!!
matildakarinjohanna.blogg.se

2012-09-18 @ 10:58:28
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0