Är ni med?

 
Ja ni ser rätt, jag har köpt löpartights! Dessa ska användas är ju tanken...
Jag har en runda jag går nu och denna tänkte jag försöka börja springa så snart underlaget tillåter.
Jag sätter inte upp något mål utan det blir som det blir -
friskluften och att jag rör på mig är huvudsaken.
Passar inte löpning mig får det helt enkelt bli fortsatta promenader:-)
 
 
Dricker mitt morgonkaffe nu, har gått rundan och avslutat med 70 Squats (!!!) Herregud mina ben är som betongklumpar vill jag lova. Stumma och ömma, det är jag inte van vid men faktiskt skön känsla! Nu kör vi Jessica ;-) Jag tror jag ska börja smyga in någon challenge med plankan också, den är fantastikt bra!
 
Kvällen idag bjuder på jobb och det känns helt ok. Den här veckan på jobbet har varit jättekul och inspirerande, ett givande samtal med min "chef" (på 2,5 timme ooops) och sen APT med mitt team. Det är roligt att få tid att prata oss kollegor emellan och jag trivs jättebra med jobbet och framförallt alla trevliga kollegor. Sen tror jag kommande ändringar kommer höja humöret på oss rejält :-)
 
 
Nu fortsätter min jakt på klänningar... Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0