För ansiktet

 
Mer nytt till badrumsskåpet, fuktkräm med spf till ansiktet, ny mascara och superfin ögonskugga.
Mascaran får 4 av 5, riktigt riktigt bra men inte lika magisk som föregångaren:-)
Fuktkrämen är riktigt bra den med, upplever ansiktet som mindre rött nu än tidigare och spf är ett måste då jag får sånna här roliga fläckar i ansiktet :-/
 
 
 

Hej trötta måndag,
kommer inte riktigt igång idag känner jag. Fick faktiskt sovmorgon imorse till halv åtta, men natten mot söndag blev det inte många timmars sömn.. Varför ska sånt komma efter för? Jag får väl unna mig lite vila innan jobbet :-) Har ju iallafall tömt sopsorteringen, handlat, gjort squats och bakat knäckebröd.
 
Längtar tills man kan sitta ute och sola en stund före jobbet, men det är aningens för kallt än och speciellt idag när det blåser stormvindar :-S Vi får hoppas våren jobbar på bra nu så det blir varmt och skönt i maj.
 
 
Tjing
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0