Hammare och spik

 
Ny klänning IGEN... Jag är hopplös jag vet,
men det var ett bra erbjudande plus att jag varit grymt duktig denna vår.
Ibland är man bara värd kläder:-)
OCH vi fyller faktiskt år....
 

Ojsan hoppsan här är det nästan krig. Det viner plank och skruvar om vartannat här, man får passa sig så man inte hamnar i skotlinjen :-). Det är Jonas som verkligen kommit igång med ett "litet" projekt.. Hej vad det går undan. Vi var på den lokala brägårn idag och gjorde lite inköp. Känns väldigt konstigt att jag inte ens behövt tjata. Det liksom bara går av sig själv nu. Jag börjar undra om han faktiskt krisar värre än jag trott eller om han gjort något :-S Eller om han fått nys på att jag fixat hans födelsedagspresent....? (den är beställd och klar, nu har posten ca 10 dagar på sig....)
 
 
Imorgon är det sista April, ingen hurray-upplevelse för oss då vi båda jobbar. Men köttet är i marinad iallafall så grillmys blir det, och såklart ett glas vin..... Vi får se om det blir någon brasa eller inte, det är inte såå lockande då vädret inte är tipp-topp direkt. Plus den vidriga röklukten... Nä valborg är fjortisarna högtid å den kan dom få ha ifred så kan vi gamlingar ligga i soffan ;-)
 
 
Nu ska jag återgå till snickrandet här. Eller nej först ska jag beställa mig en present... Dumt nog råkar jag ha ett tillgodohavande hos Ellos, dumt... ;-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0