Hej hallå!

 
Mitt lilla hjärta stökar med "lilldocka" som hon kallar dockan. Vi genomgår nu fas sluta med napp, ni kan ju tänka er vilka situationer det blir ;-) Men har utlovat en sak som belöning... Mutor javisst...!
 
 
 
Den här fräsiga fick hon i helgen :-) Vi var in på XXL Sport och vad fanns där om inte en hel radda med cyklar! Ella tog första bästa och ja, kan barnet cykla så ska barnet ha en cykel.
Superfin retro-modell tycker jag iaf :-)
 
 
 
Dagarna går, påsken är över och nu är vi inne i den seeega vänta-på-våren tiden. Här ligger massor massor med snö kvar så det känns väldigt långt borta. Tråkigt med tanke på att vi är i mitten av April, jag är som många andra superless på vintern! Blir ju inte bättre när man har uppdaterat sin garderob med massor av vårplagg heller:-) Tänk att få ta fram jeansjackan t ex... Woooho!
 
 
Idag är jag och Ella lediga, jag har sån sjuk träningsvärk i mina stackars ben. Har hoppat på någon fånig utmaning, Jessica tyckte vi skulle köra Squats 30 dagar. Jaha, ja för en gångs skull vill inte jag vara den som bangar så let's do this :-) Lagom tills jag fyller år kommer jag ha världens finaste häck då ;-)..... pff...
 
 
Nu mysa lite med Ella,
vi hörs!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0