På högre höjder

 
Ja men ni ser rätt, jag har blivit med klackar.. otroligt höga sådana också.
Till sommarens (sittande) fester;-)
 
 

Tjingeling lediga torsdag,
gaaahh jag har så ont i nacken så jag tror jag kräks snart....! Too much info men när nacken gör ont mår man fasen pyton :-/ Brukar ha såhär i perioder men hoppas det är snabbt övergående. Borde kanske börja nyttja det där gymkortet på rikigt... Jag får släpa med mig Jonas dit första gången så kanske det går av sig självt sen.
 
 
Ikväll får vi nattgäster som ska vidare mot sundsvall imorgon bitti, det tror jag Ella kommer tycka är väldigt roligt. Speciellt imorgon bitti när vi har frukostgäster! Det är även 6-års kalas ikväll :-) Ellas kusin fyller år. Vi ska fixa ett kort till det och slå in presenten. Seeeeeex år som Ella säger...
 
Måste kolla vad Ella pysslar med, det låter som att hon river sitt rum just nu? Come on, ge mama lite vila va ;-)
 
 
Tjing ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Är lite nyfiken på hur höga klackar Jonas ska ha när du ska använda skorna :P hahaha.. :P
Skorna var iaf jättefina. :)

2013-04-25 @ 10:46:31
URL: http://lenaskrypin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0