Peche


 
Ett nytt ljus har hittat hit...
 
 
Nämligen doftljusens Rolls Royce Voluspa. Jag gillar ju doftljus som bekant men de flesta får jag huvudvärk av,
inte den här dock! Härlig "mjuk" doft som stannar kvar i timmar efter en halvtimmes eldning.
 
 
 
Ja och nu luktar det inte så gott härinne, jag har råkat eldat något i kamin som sprider en hemsk odör här hemma :-S Typiskt mig! För övrigt försöker jag hinna så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Har precis tagit undan påsken och tänkte hinna med en städning innan jobbet..
 

Håller på och letar the klänning till kommande (jämna ;-) födelsedagar, har letat i flera månader utan napp men nu tror jag har hittat något. Dock kräver den detaljer till, halsband, skor osv ;-) Jag slår nog till och sen får jag påbörja jakten till övriga familjen. Till Jonas tänker jag en smal kostym alternativ en ledigare variant, ha ha han som älskar kläder ;-)
 
 
För övrigt kan ni tacka mig och det blir istid och rimfrost igen, jag har nämligen tvättat Ellas overaller.. Skalkläder är det som gäller nu (idag iallafall, imorgon är det säkert -10 igen).
 
Tjing!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0