Shaky Legs

 
Hittade nya kuddar på Ica av alla ställen för ett tag sen.
Gillar "bugs"-trenden även om jag inte studerar krypen i detalj ;-)
 
 
Har precis gjort dagens squats, närmare bestämt 100st. Har nog kommit till någon slags smärtgräns nu :-S Vi får se hur resten av utmaningen ter sig. Skönt iallafall med träningsvärk vilket jag haft konstant i 7 dagar nu ;-) Och vet ni vad, jag har köpt mitt första gymkort någonsin! CRAZY! Vi "får" det ju från jobbet... Så whattaheck, jag kan väl gå dit åtminstonde 1 gång och se vad det är för ställe. Gillar pass bättre men i detta fall blev det en kostnadsfråga så vi kör gym :-) (Sveriges bästa gym dessutom.) Ha ha, fråga mig i December hur många gånger jag faktiskt var dit.....
 
 
Denna dag ska jag städa genom huset är tanken, men något sätter käppar i hjulet... Jonas har sin årliga jobba-hemifrån-dag, JUST idag...! Ni som känner mig vet att jag har ett sjukligt behov av att få vara ensamen iallafall några timmar per vecka.... Dom timmarna vill jag ha nu. ;-)
 
 
Nu mot städskåpet, sen ska jag beställa Jonas 30-års present.. Tjooho, det närmar sig!! :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0