Sommarkläder

 
Här kommer det paket med sommarkläder ;-)
Snygg kombo tycker jag, enkel långklänning och jeansväst.
 

Tjolahopp,
idag är jag glad. Ella vaknade 5 imorse, det var jag mindre glad över men hon somnade om ett tag så jag hann samla krafter ;-) Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag gillar mina eftermiddagar med ledig förmiddag... Inte jämt såklart men ibland är det skönt och jag hinner ofta en hel del! Nu ska jag snart äta lunch och sen hälsa på en minst sagt havande kompis:-)
 
 
Jo.. Är det någon som vill köpa en väldigt sparsamt använd trehjuling?;-) Ella har nämligen ratat den och gått över på tvåhjuling (med stödhjul såklart). Det gick fort det. Hon är helt galen i att cykla, springa springa för oss föräldrar mao...
 
Tjing! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0