The neverending list

 
  • Putsa fönster
  • Byta gardiner
  • Dammtorka
  • Köpa penséer
  • Städa brokvisten
 
... Ja det är väl en lagom lista? ;-) Jag är ledig idag igen och har mycket jag vill hinna med som vanligt. Men snart är det Maj och då vill jag att det ska vara tippelitopp här hemma! Blir galen på allt "skrot" som ligger överallt.... Gahh! Därför idag när jag byter gardiner passar jag på att inventera linneskåpet:-) Så passande att Ella valde att vakna 5:00 just idag...
 
 
Inser att jag måste planera in en stadstripp snarast också. Har lite fix jag vill ha med på festerna framöver. Jag längtar till Maj som en toka!! Och vet ni, snön har smält på bra de sista dagarna så nu önskar jag bara lite grönska.
 
 
Nu dags att städa med lilla pyret här hemma. Gode gud...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0