Till kvällen

 
Gör en Plura ikväll;
stek några pimiento de padron i olivolja tills de tagit färg och blivit "rynkiga".
Salta efter behag med flingsalt,
NJUT!!
Dessa små läckerheter finns på ica numer och är supergoda som snacks/tapas/tillbehör till kött.
 
 

Inatt hade vi ju gäster i källaren, dom for tidigt imorse till stora staden för shopping. Men Ella blev glad över sällskapet till frukost:-) Ella vaknade vid fem imorse igen, blir tokig på dessa tidiga mornar....... Hur råda bot på dom? Hela familjen känner sig ringrostig så jag hoppas det inte är någon sjukdom på g.
 
 
Idag har jag städat bron iallafall, köpt penséer också! Det gäller att passa på så länge växthuset har några kvar :-) Åh jag skulle också vilja ha ett växthus att gå in i.. totalt lugn! Så mysigt och jag kan gå därinne hur länge som helst.
 
 
Nu Njuta fredag en stund sen jobba,
tjing!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0