Wishes

 
Något liknande kanske skrivs upp på önskelistan...? En riktig "lyx-grej"!
 
 
Ja här vrider jag huvudet ut och in, dels för present till Jonas och dels för vad jag ska önska mig ;-) Vi fyller ju trots allt jämt.... :-D En av oss har dessvärre stora problem med att bli äldre. ;-) Men såklart man förtjänar någon fin och extra speciell present när man blir hela 30 år (gammal). Det är ju ganska snart detta sker också... Har börjat spåna på recept osv för något slags firande ska vi väl ha. Jag tror dock det blir sparsmakat med den delen då ångesten redan ligger tät hos J.
 
Jag ska fortsätta mitt funderade här och se vad jag kan åstadkomma för önskningar.
 
 
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0