För tidigt

Hittade en toksnygg jacka på Gina när jag surfade runt
butikerna är ju fulla med höstnytt men vi håller oss väl til sommaren Augusti ut?
(har dock beställt något väldigt väldigt "höstigt", återkommer om det;)
 
 

Ja hur tänker ni inför hösten? Gör ni listor med vad som ska köpas eller går ni bara på måfå? Till Ella försöker jag tänka ut vad som behövs, till mig själv blir det mer impuls;). Såg idag att t.om vinteroverallerna börjat komma ut i butik, jisses...! Ifjol köpte vi faktiskt till Ella redan i slutet på Augusti. Men så är det, vill man ha några färger att välja mellan får man vara tidigt ute. Tokigt!!
 
Nåja hösten får vänta, än spirar sommaren:). Vi ska till Sundsvall senare denna månad för ett läkarbesök så innan dess ska jag klura ut vad damen behöver - just nu ser hon ut att vänta högvatten i sina för korta byxor;)
Är på jakt efter något speciellt till både mig och Ella - likisar;)
 
 
Nu var det inte meningen att dra in stora höstångesten här men svårt att undvika då höstkatalog efter katalog dimper ner i brevlådan.
 
Imorn väntas solen åter iaf, beachen!!!! OM vi är friska. Sitter just nu och kurar under varsin filt jag och Jonas, brrr... :/
 
 
Tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0