Sista

Så var sista semesterdagen här, jobb imorn mao! Känns helt okej, om det inte vore för alla åkommor som drabbat oss i denna familj på sistonde. Den ena "sjukare" än den andra;-)... Ella har t ex ögoninflammation så jag lär ju få starta veckan med vab, trevligt! Jag lekte dessutom Zlatan igår och kickade lite boll, idag har jag så j-vla ont i höften. Nödslakt på denna kossa va;-)
 
 
Men iallafall - jag är jättenöjd över vår fina semester som vi haft. Kul med bara familjen i Gävle/Furuvik, en hel vecka med dagar på stranden (!), har hunnit med en del saker som borde gjorts för lääänge sen, shopping;-), lapat sol... Ja som ni förstår precis som en semester bör vara. Vi har ju inte haft en "vanlig" semester typ någonsin, alltid renoverat med något men i år la vi undan typ allt sånt och tog oss tid att bara vara. En höst kommer ju snart så man behöver ladda upp sina batterier för att orka vara sitt bästa jag. Jag är iallafall jätteglad att vi fick denna fina sommar ihop - det är ju inget man ska ta för givet. Att vi fick vara (någorlunda) friska och glada och tametusan bada huuur mycket som helst! Dåligt har det varit med sovmorgon, tyvärr ;-)... Men det kommer väl med åren det med.
 
 

Vi får se var denna höst tar oss, jag har slutat grubbla över framtiden för det gör mig bara orolig. Man vet aldrig vad livet erbjuder så varför ta ut något i förskott? Jag vet iallafall att jag har två underbara människor i min närhet plus en hel del fler människor/familj ♥
 
 
 

Så detta är ett avslut för denna blogg - den har så mycket i sitt bagage som inte är jag längre. Jag kommer starta en ny en vacker dag, det blir kanske redan imorgon;).
 
 
Jag önskar er en fin söndag,
nu ska jag dejta Mr Grey ;)...
 
(helena den borde du ha att läsa när du pendlar;-))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0