3 för 2

 
Ja Ellos hade sånt där 3 för 2 på alla skor... Farligt farligt :-)
Men till våren behöver väl alla nya skor...?
Nåja blev ett par rosa härliga converse och ett par ännu härligare mohedatofflor! Hippien i mig jublar :-)
Samt ett par mer gångvänligare ;-)
 
 
Tjingeling,
när blev det vår? Ja jag vet att vädermässigt är det inte vår ännu, men ljust vad halv åtta rycket...?! Förra veckan var det mörkt till nio väl? ;-) Jag älskar den här tiden och bara ca en månad kvar till påsk. Tiden går fort men det känns skönt att kunna lämna det mörka bakom sig, tyvärr får man ju räkna med kyla ett tag till. Men det hindrar inte mig från att börja kitta inför våren ;-) Skorna är ju som ni ser klara, fattas bara resten....
 
 
Idag är det Ellas namnsdag! Och det måste vi ju fira:-) Firar ni namnsdagar? Inget måste för mig (å jag vet att ingen uppvaktar mig på Matilda-dagen) men för Ellas del blir det ett paket... Schampo å lypsyl ska hon få, så hon låter bli mitt!
 
 
Nu dags att göra sig klar för jobbet,
ha en fin dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0