Funderar

 
Till Ellas rum?!...
 
 
Nu är jag i fixar-tagen igen:-) Lillans rum ska bli mer anpassat för hennes tusen miljoner leksaker :-S Jag letar som en tok efter ett skåp och det ovan känns bra, det är från ikeas barn-serie så då borde det ju tåla lite tuffare tag. Nästa problem är hur vi ska möblera... Mycket möbler på liten yta blir sällan bra, dags att gnugga geni-knölarna mao. Men tak-lampan, hur fin?! Å fåtöljen.... å mini-byrån... mmmm...
 
 
I övrigt är livet bra, jag har haft en jättehärlig helg hos Helena :-) Jag hoppas jag kan åka snart igen. Självklart har vi shoppat men även ätit god mat, druckit vin, pratat massa tokviktiga saker osv... Tjejer är tjejer vet ni.
 
 
Nu ska jag packa upp 3 par skor som jag fått hem.... Jisses.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Bästa helgen på länge :)
För Ellas rum, men hon kanske är för liten just nu, för att spara plats; bygga sängen på byråer, alltså lite lägre sådana. Slipper man under sängen platsen som inte alls fyller ngn funktion & skapar utrymme att stoppa undan saker på ;)

2013-02-28 @ 07:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0