År 2013

 
Igår blev det plötsligt jul i vårt hus, igen... Love Rea.
 
 
Detta är dock från Julafton. Antal klappar för Ella? Slutade räkna vid 30.
 
 
Tulpan-tider, bästa!!
 
 
Hej!
Det var inte igår, men nu är ett nytt år här och med det ny energi. Jag tappade tråden lite där i höstas och Instagramtog ju över en del. Ibland säger verkligen en bild mer än tusen forcerade ord. Nu står vi iallafall här i det nya året och kan lämna en del bakom oss men en del ligger framför oss också, som ett sista farväl till någon vi håller kär. Men även ljusare tider, nya utmaningar, stundande kalas..
 
Vi kan väl enas om att låta det sämsta från 2012 gå till arkivet och det bästa hänga med i minnet?! :-)
 
 
Jag är ledig nu några dagar, så vi ska plundra julen bland annat och mysa massor!! Jag och min dotter :-) Vi startar med en dusch och sen försöka plocka ner granen utan hjälp av Ella ;-)... wooooh!
 
 
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0