Är det inte dags nu?

 
Jonas det är dags att ta vårat förhållande till nästa steg!
Så jag får köpa underbara Swedish Hasbeens å bli fru E ;-)
Min bröllops-sko är redan utvald, tänk en träsko med en fin skir kortare klänning, ruffsigt lockigt hår
å lite hippiekänsla över det hela - så vill jag bli fru E iallafall;-)
På en cool plats, en loge eller så.
 
skor från http://www.country-dreams.se/
 
 
Ja man måste ju få drömma.. Just nu är ju allt elände ändå! Har haft en hostnatt igen, Ella har hostat å hostat å hostat... Stackars lilla vän :( Trodde väl ändå att det skulle bli dagis idag då det är mildare väder och allt. Om jag hade en önskan så.... Vi får kurera så gott det går idag och se var de bär iväg. Men jag längtar faktiskt till jobbet i em - behöver se lite andra ansikten.
 
 
Vi tar nya tag och hoppas på en bättre morgondag!!
 
Är glad över min fina familj iallafall ♥ min snygga karl ;-).....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0