Ella diggar Denim


 
Ellas nya fina matta i ett "lagomt" stökigt rum
 
 
Jättefin och prisvärd :-). Recycling, för små jeans blir till en matta...
 
 
Den här "Prinsessan på Ärten" fick Ella i present av Mamma (förstås) Precis Ellas "stil" ;-)
 
 
Fin matta va?! Jag fick den igår och är jättenöjd. Ella också, hon ser nya saker på en gång "jättefin matta mamma", "ny lampa mamma" osv. Det är ju kul att någon noterar det man gör ;-) Idag är vi inne för kylan håller i sig. Det är nästan löjligt kallt ute.. Superfint väder men aningens för kallt för Ella och hennes luftrör tyvärr.. Men det känns att vi är på rätt sida av året iallafall - är ju nästan ljust vid halv nio! Det är skönt.
 
 
Igår hade Ella en tjejkompis här, dom är jämngamla så det är jättekul att dom får leka ihop. Dom hade nog ganska roligt ändå men det blir nog mer lek ju mer dem umgås:-).
 
 
Jonas kom med världens grej igår... Livet är karusell och antingen åker man med eller så kliver man av. Jag hoppas han åker med, vi får se. Jag är iallafall sugen på utmaningar.
 
 
Nu ska jag plocka ihop en kasse med saker efter Ella... någon behöer den mer än mig snart;-). Tjoopp!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0