Ellas kaniner

 
Vi fortsätter på temat Ellas rum. Hon har fått en till Maileg-kanin, jag tycker dom är såå söta!
Väldigt orginella och söta med sina klumpfötter :-) Ella gillar sina niner hon också.
 
 
Tjolahopp
kall lördag morgon, denna iskyla måste ju släppa taget snart?! Jisses.. Jonas har iallafall åkt iväg till Vemdalen för att åka skidor :-) Härligt och jag hoppas dom får lite mildare väder. Jag och Ella är själva idag, och hon är så uttråkad som man kan bli av typ femhundra dagar inomhus. Dessutom har hon två nätter i rad vaknat vid tre och ska ha kvällefika?!!? Förstår inte... Jag tror att det är fullmånen som gör henne lite koko, får vi hoppas.. :-) Hon brukar sova dåligt då men brukar inte be om mat mitt i natten. Det är något nytt;-). Är väl på g med förkylning eller dylikt säkert :/
 
Vi ska fixa lite på hennes rum, det blev inte gjort igår, men idag känner jag för att fixa lite! Vi får se hur vi fördriver resten av dagen... Besöka någon blir det nog.
 
 
Igår fick Ella gå bananas inne på leksaksaffären... Jag tömde hennes spargris (mestadels pengar som hon tar ur våra plånböcker, hon är en riktig korp när det gäller småmynt, sen säger hon "stoppa grisen!!";-)) så hon fick köpa något för dom pengarna ;-) Hon var faktiskt jätteduktig och ville inte ha hela affären... Utan valde en sak och var nöjd sen. Och kunde t om välja en sak till tjejkompisens bal som är nästa helg. Men nu på morgonen har hon tjatat om kompisen paket så jag blir gaaaaaaaaalen....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0