Ellas rum

 
Ellas skolbänk, visst blev den tjusig? Den har inte riktigt funnit sin plats men en
ommöblering är på G.... Så stay tuned ;-)
 
 
Halloj,
här är läget så bra som det kan vara med 2 av 3 sjuka familjemedlemmar.. yesss lagomt till helgen:-) Imorn väntar ju ledig helg för mig och tanken var inte att spendera den på hemmaplan men ibland blir det inte som man tänkt sig. Saknar ju dig H :( Men det går fler tåg .. eller hur?
 
Imorn ska jag iallafall vända upp och ner på Ellas rum, storstäda, byta gardiner, putsa fönster, köpa nya krukor och blommor osv osv... Lagomt pyssel sånna här svinkalla dagar som är just nu. Jag känner för att göra om lite grann nu så jag börjar med damens rum :-)
 
 

Ikväll är det Allt faller - jag gillar ju konstiga tv-serier som ingen annan tycker om så det är precis min smak! Men så är Johan Rheborg en av mina största idoler.
 
 

Kommentarer
Postat av: annie

Tack söta du för tipset! Är inte heeelt hundra om det är den premien jag väntar på. Prenumererar just nu på iform men det tar ju 100 veckor innan premien kommer så nu har jag glömt bort vad det är :)

Svar: Okej :-) jag tog ngt erbjudande med en rosa top, askön!! å billigt ;-) tidningen är ju mer eller mindre skräp.. men lätt värt de!
matildakarinjohanna.blogg.se

2013-01-25 @ 01:00:45
Postat av: Helena

Saknar dig med :( Men som tur är går det alltid tåg som passerar mig ;)

2013-01-26 @ 20:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0