Måndagkväll

 
Lykta - Indiska, vad annars..? ;-)
 
 
Jag vill ha lite förändring NU! Funderar på lite nya möbler och lite ny färg och... Uttråkad mama :-) Imorn tar jag tag i det bums tror jag, är ju hemma med skrotan ännu en dag men hon verkar bättre..? Synd på kylan bara som inte gör gott för henne just nu nej. Inte för mig heller för den delen, men jag tvingade mig ut på en promenad nu ikväll i 20 graders kyla ;-) Härrrrligt! Påminnde mig lite om min och Annies friluftsdag på gymnasiet, klev av tåget i badhusparken, satte oss på en parkbänk, åt upp fikat och sen for vi hem... De va ju 20 grader kallt!! Brrrrr. ;-)
 
 
Nu över till sängen, sov gott!
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie

DET kallar jag en bra friluftsdag!!! :) Underbart är kort!

2013-01-15 @ 00:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0