Mot våren

Hej och god kväll,
Har redan landat i sängen efter en ganska tråkig alldaglig dag. Imorn ska Ella på dagis igen och jag jobbar kväll så jag ska äntligen få STÄDA! Mår dåligt av att inte hinna med mig, men under t ex vab-dagar faller jag som i koma å orkar bara inte... Jag behöver vara själv när jag ska greja och städa. Jag mår så gott att få ett par timmar själv utan barn och sambo ;-) Men jag har tappat all fokus och trivs inte alls just nu varken hemma eller med mig själv. Så är det ju ibland och det svänger fort, snart är ju världens segaste å fattigaste månad över!


Jag har världens huvudvärk nu och må tjyvtjock men förhoppningsvis av en bra anledning. Ska försöka sova.


Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0