På väggen


 
Ny tavla från mio (av alla ställen) Platsade inte där det var tänkt men gör sig bra här.
 
 
Mitt nya projekt!! Det här ska någon gång i framtiden också hänga på väggen :-) (bara hornet.)
Gillar horn och har velat ha ett länge... Jonas morbror är ju jägare så han hade ett "över", men det är litet sas det. Ja nu är inte jag någon jägare men med mina ögon mätt är det ganska maffigt :-). Jag tänker ha det på ett väl valt ställe men vi måste göra om lite först. 
 
 
Tjohej - vi prövar väl detta med att blogga igen då. Idag när inget vettigt blir gjort alls överhuvudtaget kan man väl skriva ner någon rad eller två. Vi har iallafall haft en jättemysig helg, efter en något tung men ändå fin fredag. Ni vet, begravningar... Är ju aldrig något man ser framemot men känns ända bra i hjärtat att få den sista stunden.. Tack för allt S och jag hoppas du vet hur mycket vi tyckte om dig och allt du gjorde för dina nära och kära ♥
 
 
Veckan som kommer blir.... VAB! Jajamän! Ni vet 4 veckor från dagis... bacillhärd:-). Närå vi ska väl vända trenden.. Men det är liksom alltid såhär, läkarbesök i onsdags "allt är ok med hennes astma". Dagarna efter kommer de smygandes å sen... sitter vi här villrådiga och vet inte vad vi ska ta oss till. Undra om man ska introducera handsprit på dagis...? Jag kan stå för Ellas förbrukning iallafall.
 
 
Nu ska det rullas chokladbollar och frostas ur frys... Må passa på när det är nätta 20 minus grader ute.
 
 
ha en skön söndagkväll! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0