Torsdag

 
Klick, klick. En ny matta var Ella (hrrrm) värd. Jag gillar trasmattor helt enkelt
och en i ljus denim kommer pigga upp Ellas rum bra. 
 
 
Pjuhh nu har jag hunnit städa undan det värsta och gjort om lite överallt. Vill ha det rent och fräsht jämt men tyvärr orkar man inte med det alltid. Hemhjälp? Ja.. hade vi haft plats för det i ekonomin så JA! Just nu funderar vi faktiskt på om vi ska ta hit proffs och få fönstren tvättade. T om Jonas funderar starkt på det. 
 
Jag ska snart jobba, och gruvar mig för jag har "olycksbilen"... Tycker inte om den men försöker ge den kärlek och ömma ord så den ska vara snäll med mig ;-)... Min bil har varit på lagning... Japp så är det, man köper en sprojlans ny bil och får lämna in den en vecka efteråt. Har man inte utgifter så skaffar man sig!
 
 
 
Nu ska jag vila en stund... magont och skallebank, tjoooho. Vad trevligt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0