Återvinn

 
Här ser ni grejen man inte visste man behövde
Ni vet, gamla batterier har en förmåga att läggas tillbaka med nya så
har man noll koll på vilka som funkar och inte till slut.
Men nu är problemet löst! Gamla slängs i den här och sen bara att ta med på återvinningen.
Köpte även för glödlampor och värmeljuskoppar.
Superbra tycker jag:) Vill ju ha ordning&reda.
Köpta från Vemdalendesign.se
 
 
 
Nu ni... Bara två dagar kvar till semester! Ella har ju redan börjat fira in med att få feber :-S... Vi håller tummarna att det går över kvickt för nu vill vi ha fyra härliga veckor tillsammans.
 
 
Jag har precis kommit hem efter ett kvällspass så nu ska jag krypa upp i soffan och se nya serien på femman, Devious Maids. Den bör ni spana in tycker jag! Bådar riktigt gott tycker jag:).
 
Tjing
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0