Bralla

 
Ball-i-bralla
Jag gillar mina mormors-byxor a lot
 
 
 
Matchas med knalligt lack och plåster
Nagellack från Loreal "so chic pink"
Plåster salvequick
 

Hej på er
jag har nästan fått semesterfeeling nu, 3 dagar för tidigt! Är ju ledig idag så hjärnan blir lite lurad:) Men bara att kavla upp ärmarna och köra resten av veckan. Idag har jag börjat med ett projekt som jag haft på lut i ca ett år... Plötsligt händer det:) Självklart är det färg och pensel inblandat, och just det f ä r g ! (vitt eller svart är ju ingen färg;) Jag kollade in Ernst igår och blev inspirerad deluxe att göra något. Är väldigt sugen att göra en liten grej i sovrummet också som vi haft på lut läääänge.. Jonas däremot har helt andra planer för vad semestern ska innehålla i snickeri-väg. Hans planer kommer nog faktiskt bli väldigt bra så jag låter han hållas.. Man får ju pocka och locka lite så brukar det mesta bli gjort.
Dessvärre har vi en bil som behöver en massa massa kärlek nu innan semestern kan börja på riktigt :/
 
 
Och bara för att gnälla vidare så har ett ärende gällande vab hos fk blivit kontrollerat, inget konstigt med det men däremot när ens arbetsgivare lämnar fel uppgifter blir det just fel...! Blir gaaalen på detta att det ska vara såå svårt att dubbelkolla att man lämnar rätt uppgift. GAH! Men det blir väl löst framåt jul...
 
 
Nu saltkråkan med min lilla buse,
 
 
Pssst.. vill ni ha ett filmtips? Spana in små citroner gula, perfekt film en mörk sommarkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0