Fredag

 
Min stora lilla dam ♥
Vi försöker börja med toffs, pippilotter och flätor på lilldamen men det faller henne
inte i smaken alls;)
 

Fredaaag och instagram översvämmas av semesterbilder. Give it a break va?! Det är faktiskt en vecka kvar ;) Jag jobbar 6 dagar till, nedräkningen har börjat. Vi damer på jobbet är redan slut i luvan och vi har börjat gå på autopilot... Jag längtar verkligen till att ta dagarna som dom kommer! Ni vet 2 h längre arbetsdagar har redan börjat sätta sina spår;-).. Skämt åsido, det funkar bra att gå på fulltid men tyvärr en del saker som får stå åt sidan men det blir bättre i höst tror jag.
 
Nu ska jag kolla in gårdagens Ernst,
vi hörs.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0