Ibland blir det inte som man tänkt sig

 
Ja här skulle jag bjuda på en "dagens"
men en skitig spegel, blixt-blänk samt reva i strumpbyxan gjorde att det blev något heeelt annat än jag tänkt!
Kjol och top från Lindex iaf:)
 
 
Idag har jag och Jonas målat som besatta här hemma, är typ klar med det nu. Bron har fått sig en uppfräschning samt vedbod/bod. Det är ju rätt trivsamt att måla, speciellt när man kan sola samtidigt:). Men tyvärr ett svindyrt "nöje", det är mååånga hundralappar som gått åt. Pust. Men fint blir det ju! Ella har varit i by sen igår så vi kunde dessutom lyxa till det med en rejäl sovmorgon imorse, så underbart. Tip top att vi hann med så mycket "tråkgöra" medan vi hade barnvakt, så kan vi hitta på roliga saker med Ella:). Dessvärre har Jonas börjat bedriva ofrivillig bilverkstad här hemma, våran extra-bil är ju kaputt så den har han jobbat på i flera flera veckor och snaart är han väl klar. Förra veckan kom Jonas mamma med en bil som inte gått igenom besiktning, så han tog på sig att fixa det. Skulle inte vara någon biggie, utan vara gjort på en grisblink. TYP, om de inte vore för att Biltema säljer fel grejer! Blir GALEN! Plus att fler saker var trasigt när han väl börjat meka. Nåja.. Bilar ska ju ha sitt också om man vill ha något att åka i. Vi glömmer det snart;).
 
 
Något roligt däremot är att jag äntligen kan använda linser utan att det känns som att ögat ska trilla ut. "Min" sort som jag fick utprovad var helt galet obekväm, fick aldrig till det hur jag än gjorde. Testade ju Jonas sort med men tyckte liksom inte att de funkade heller. Förräns igår, nu funkar den sorten galant! (Utom imorse då en halv lins kröp upp under ögonlocket - Aj, aj!) Please låt det hålla i sig... Är så skönt att kunna variera sig.
 
 
Nu sovdags tror jag minsann..
 
God natt ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0