Kanindille

 
Morgonruffsig skatt ♥
 
 
Som fått en ny Maileg-kanin för hon slutat med napp!!
 
 
Jag gillar dessa kaniner tokmycket! Dom är verkligen superfina.
(och superdyra. Jonas tycker jag är d*m i huvudet som köper så dyra "mjukdjur"
men nej Jonas - det är en helt plastfri mysig leksak! Punkt;))
 
 
Kaninerna hon har sen tidigare. Den hon fick nu var ju en storlek större, 62 cm om jag
inte minns fel. Fler lär det bli;)
 
 

Ja men belöning ska man ju ha när man är duktig som liten! Sluta med napp är ju ett stort steg också så därav stor kanin;) Nu är vi på nästa grej med Ella, så får vi se hur den processen går. Mammas lilla tjej har blivit såå stor på sista tiden, sen nappen är väck är hon mycket mer stor i sitt sätt. Som igår när hon fick kaninen, så fick hon även några hårspännen. Jag får tacka för mig så mycket - eeh, varsågod lilla vän;)? Det är så tokiga och knasiga saker som kommer ur denna mun nu så ni anar inte. Den harang som går mest just nu är "när jag blir stor och 30 år ska jag tappa tänder och börja skolan". Hon är jätteimponerad av att kusin Elise dels har tappat tänder och att hon ska börja skolan!! Ella vill nog hemskt gärna börja där hon med till hösten:).
 
Idag är det iallafall sommar - slog upp dörren för en stund sen och möttes av 22 varma grader! Dags att fånga dagen mao:) Vi får se vad knasiga familjen hittar på, Jonas skruvade bil till två inatt så han är lite loj:-S
 

Vi hörs ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0