Lata sommardagar

 
Att det är sommar-rea har väl inte någon missat?
Dagligen blir man överöst med mail om 50 %, ta 3 för 2 osv osv
 
 
Jag fyndade iallafall en fin linneduk, nya grytlappar och en fräsch kökshandduk
 
 
Från Hemtex.
Hemtextilier är för övrigt något jag alltid brukar kolla efter på rea,
det är lätt att göra fynd!
betalade en spottstyver för detta:).
 
 

Japp, lite shopping blir det emellanåt även denna sommar;) Det är ju så svårt när rea-borden dukas upp överallt! Ska städa köket och sen "hänga på" allt nytt, så det blir fräääscht:). Just nu är det sådär skitigt här hemma som det bara blir på sommaren, ni vet massa gräs/grus i hallen, damm, fläckiga fönster... Grrr! Men det visar ju på att man spenderar sin semester med att ha just semester:).
 
Idag har vi varit på badstranden hela dagen lång, det är väldigt uppskattat av fröken Ella; det är ingen badkruka det inte! Inte jag heller för den delen, övriga i vuxengänget står länge med vatten till knäna å huttrar innan de slänger sig i. Jag går rakt ut och sen plums ner, men så gillar jag att bada också! Minns som liten när man låg i plurret flera flera timmar:). Är så tacksam för detta härliga sommarväder och badstranden har blivit en ny favorit för oss. Mycket trevligt!
 
 
Imorn väntar beachen igen om vi håller oss friska 'peppar, peppar'. (vi känner av onda halsar.....:/)
 
 

Nu väntar Ernst,
tjing ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0