Lippies

 
 
 
En läppstifts-armé:)
 
 
Nytt från Clarins, Lumene och Isadora (ett läppglans i stiftform!)
 
 
Jag gillar rosa som ni ser:) Det i mitten är dock mer corall.
Isadora-stiftet överst, Lumene sen och sist Clarins
 

Det är ju alltid kul att fylla sminkväskan med något nytt och färgglatt, eller hur? Jag ska erkänna att det är sällan jag går ifrån mina rutiner och tar ut svängarna, men ett glans drar man ju snabbt på :) Det passar ju bra när man fått lite mer färg i ansiktet också! Förr var det all about eyes men jag tror ju äldre man blir så flyttas fokus neråt i ansiktet.. Så ös på med läppfärg damer, toksnyggt tycker jag!
 
Ja ännu mer skönhetsshopping blir det framöver då jag hittat världens godaste parfym:) Såååå underbar, men den köper jag närmare hösten. Min bror ska ju över till staterna och jag misstänker att den är betydligt mycket billigare där. Kanske dags att boka någon resa så man får köpa lite taxfree? :)
 
Apropå resa, efter idag endast 3 arbetspass kvar till semester.
 
 
Tjing ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0